CRH⭐️✨

we all live and we'll die
Let's Dance - M. Ward

恨不得马上…:

存档灵魂:

Let's dance
舞动起来


【歌词】


Let's dance
Put on your red shoes and dance the blues
让我们跳舞
穿上你的红舞鞋舞动一曲蓝调。

Let's dance
To the song they're playin' on the radio
让我们跳舞
伴随收音机中悠婉的曲调。

Let's sway
While color lights up your face
让我们摇摆
当灯光晃动你的脸庞。

Let's sway
Sway through the crowd to an empty space
让我们摇摆
从人头攒动中摆动到无人角落。

If you say run, I'll run with you
If you say hide, we'll hide
Because my love for you
Would break my heart in two
If you should fall
Into my arms
And tremble like a flower
如果你说想逃离,我与你一起逃跑
如果你说想隐藏,我们将一起躲藏
因为我的爱为你
我的心碎成两瓣
如果你跌倒
在我的怀中
像花儿颤抖。

Let's dance
For fear your grace should fall
让我们跳舞
因为担心你会跌倒。

Let's dance
For fear tonight is all
让我们跳舞
整晚都为你提心吊胆。

Let's sway
You could look into my eyes
让我们摇摆
你可以凝视着我的双眸。

Let's sway
Under the moonlight
This serious moonlight
让我们摇摆
在月光下
这庄重的月光时分。

If you say run, I'll run with you
If you say hide, we'll hide
Because my love for you
Would break my heart in two
If you should fall
Into my arms
And tremble like a flower
如果你说想逃离,我与你一起逃跑
如果你说想隐藏,我们将一起躲藏
因为我的爱为你
我的心碎成两瓣
如果你跌倒
在我的怀中
像花儿颤抖。


评论

热度(11)